Twisted minds

Publicerat: 2010-10-23 Tid: 11:37:06


Kvällen igår var grymt kul. Jag och Johanna åt tacos och blandade oss en drink hemma hos mig. Länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår.
Drog ut vid halv elva och mötte upp Dennis. Gick till Pitch's Black där east fm spelade. Grymt bra musik och vi dansade i en timme ungefär.
Hinner inte blogga mer nu för nu blir det att gå och jobba.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0