All I wanna do is

Publicerat: 2010-09-09 Tid: 11:11:00


Solen skiner, jag mår faktiskt ganska bra idag. Fortfarande lite seg och förkylningen har inte släppt. Blir ändå att dra in till stan för lunch med Johanna idag! ♥ Länge sedan jag träffade henne nu så blir att ta igen en hel del.

Har suttit vid datorn och redigerat lite bilder. Känner att det kanske är dags att ta nya snart. Blir så grymt sugen på att fota ibland. Nu ska jag göra iordning mig och vänta på att Johanna också ska bli klar. Ciao







Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0