Bumpy Ride

Publicerat: 2010-09-08 Tid: 21:46:13


Idag mår jag faktiskt ganska bra. Sov 12 timmar inatt och kände att det verkligen behövdes efter 2 sjuka dagar. Har ingen feber men är fortfarande förkyld. Hoppas på att jag ska slippa hosta som jag jämt får då jag blir förkyld så det är bara att hålla tummarna på att den inte kommer. Annars så är jag väldigt slö. Blir anfådd för det minsta jag gör.

Har sett på Idol 2010 förut om nu ser jag på Efterlyst. Ska nog bädda ner mig i sängen snart och se på tv tills jag somnar. Imorgon blir det att ta det lugnt och försöka bli frisk.


Bild från i somras


Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så otrolit kul att du är med :)

2010-09-09 @ 10:25:46
URL: http://vadfanskajagheta.se
ebba

vad fina lockar du har i håret! :)kram

2010-09-13 @ 22:47:59
URL: http://icakasse.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0