Health is beautiful

Publicerat: 2010-09-06 Tid: 19:12:34


Ligger just nu hemma i min säng och mår piss. Har hög feber, ont i halsen och är förkyld. Verkligen det bästa tillfället att bli sjuk på, NOT! Imorgon är det ju Kalasmottagningen så hoppas jag inte missar det. Börjar dock kl 8.00 imorgon så blir en pina att gå upp halv sex. Ibland är det verkligen jätte-jobbigt att plugga i Norrköping. Har tänkt att få i mig lite mat snart och sedan poppa lite popcorn. Ska bli mums!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0