I don't care about you

Publicerat: 2010-09-14 Tid: 18:54:39


...I don't need friends like you!

Regn och mulet väder idag i Norrköping. Däremot när jag började närma mig älskade Linköping på vägen hem så kunde man se solen. Kanske ett tecken på att Linköping faktiskt är bättre än Norrköping!? ;)

Nu har jag redigerat lite bilder som jag precis tog, bland annat den här nedan. Ska dra ner till hemköp snart och köpa ägg, tunnbröd och något snack. Ska ta och ringa eller smsa Johanna också för att bestämma tid och dag som vi
ska ses. Annars så blir att se på Idol klockan åtta och bara ta det lugnt. Förövrigt sitter jag just nu i mitt rum och lyssnar på Spotify. Billionaire spelas just nu och jag sitter och sjunger (skriker) med. Nu ska jag traska ner och handla...








lina

Linköping kommer alltid vara bättre ön LILLEBROR ;)

2010-09-16 @ 11:42:09
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0