I get it for you

Publicerat: 2010-09-10 Tid: 15:21:37


Fredag!
Regnet öser ner och hela dagen har varit allmänt grå. Varit och handlat lite med mamma. Jag ska till min bror ikväll och vi ska äta mat och se på film. Köpte pepparbiff, kroketter, bearnaisesås och så klart lite godis & Coca Cola. Ska kanske se på "Clash Of The Titans" om han inte har sett den redan. Är dock väldigt sugen på att gå på bio någon dag och se "I Rymden Finns Inga Känslor". Den sägs vara mycket bra och trailern ser grymt bra ut bara den. Trivs bra i min nya hårfärg och hoppas den inte går ur för fort som den gjorde förra gången.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0