Peace of my heart

Publicerat: 2010-09-17 Tid: 20:45:04


Äntligen fredag!
Tycker ändå att denna vecka har gått otroligt fort. I nästa sekund så faller snön utanför fönstret och julen knackar på dörren. Ja, så snabba som veckorna går så dröjer det väll inte länge tills det händer.

Sitter just nu och ser på idol medan jag bloggar. Slutaditions är sjukt roliga för det är då man ser vilka som verkligen kan bli en stjärna. Jag tycker att scennärvaro och dans är precis lika viktigt som att kunna sjunga. Anyway, lagade god mat ikväll till pappa och madde. Nämligen kött & potatisgratäng och jag kan ju säga att det uppskattades mycket. Ska nog gå och poppa mig lite popcorn snart för efter idol blir det att se på film dvs FREDAGSMYS!







mor

kan du laga mat hemma också.....

2010-09-17 @ 22:45:00
isa

jätte bra blogg :)

2010-09-20 @ 22:40:41
URL: http://isababy.bloggplatsen.se

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0