Raindrops keep falling

Publicerat: 2010-09-23 Tid: 23:02:02



Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu. Regnet öser ner, men det gör mig inte ett dugg. Tycker ändå det är rätt mysigt att det regnar när man ska sova. För det är just precis det jag ska göra alldeles strax just sova.

Imorgon har jag tänkt att gå på stan lite. Får dessutom både en fet lön och studiebidrag imorgon vilket känns underbart! Ska nog ändå inte handla något utan ska försöka hålla i pengarna och spara lite.

Har Du lätt för att spara dina pengar och inte köpa onödiga saker?


TURBU

Snygg blogg! Följa varann på bloglovin? :)

2010-09-24 @ 10:36:09
URL: http://turbu.blogg.se/
Marika

Jag har lärt mig att spara pengar nu sen jag börjat jobba och få in en högre lön. Sparar undan mer än hälften varje månad så jag slutligen kan köpa min bil som jag är lite ute efter =) Det motiverar en att spara och nog kan man alltid köpa lite för det som blir över :)



Superhärlig blogg by the way och vilken mysig bild med regnet.



Ha en fin helg, Kram

2010-09-24 @ 15:40:42
URL: http://mariikaas.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0