There's a reason

Publicerat: 2010-09-16 Tid: 21:39:51


Gårdagen var väldigt mysig tillsammans med Johanna. Möttes vid kvart över sju och begav oss då till 55:an. Drack en drink och Johanna drack en cider. Efter en stund av prat och skrattande kom vi på att båda hade lust att se filmen "I Rymden Finns Inga Känslor". Drog en impuls och köpte biljetter en halvtimme innan bion började. Köpte naturligtvis popcorn och läsk också för att äta på. Mums! Underbar film och rekommenderas starkt!

Imorgon blir det att åka bil till skolan. Kände att jag ville komma hem fort då det ändå är fredag imorgon så det gillas!








Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0