All Star

Publicerat: 2011-04-10 Tid: 16:00:00



Var lite tveksam till dessa skor från början. Trodde det skulle se ut som om jag hade clownfötter men de är faktiskt väldigt bra. Dock lite ovant att behöva knyta hela tiden men så lat får man inte vara. Kanske blir att köpa ett par till senare under året. Dock inte nu på ett tag eftersom de kostar 699 kr.


Natalie - Tävling på bloggen! ^-^

Sv: Ja!

Det är jätteirriterande att man inte kan se sin statstik!

2011-04-10 @ 16:34:42
URL: http://natella.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0