Cutie

Publicerat: 2011-04-07 Tid: 22:52:01


Inte ens hundar kan ljuga om vad de har gjort. Oh my god vad söt! Han ser sååå skyldig ut.





EMBED-Guilty Dog - Watch more free videos


Tilde

Sv: TACK! :D <3 Jag blev rätt nöjd med den, faktiskt. Känns som att jag har börjat hitta min egen stil nu, när det kommer till design!



Hur är det med dig då? Har det gått bra med utställningsboxen? Puss! <3

2011-04-07 @ 23:28:52
URL: http://tildeoijar.blogg.se/
Tilde

Skönt att höra! Vi ska ha den nu i nästa vecka, nämligen! Jodå, det gick bra. Resultatet blev väl sådär, haha, men räknar inte med att vara någon mästar-ljudmixare vid första försöket ;) puss <3

2011-04-08 @ 12:34:21
URL: http://tildeoijar.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0