Damn it!

Publicerat: 2011-04-11 Tid: 11:30:24


Vaknade igår med ont i halsen och det blev bara värre och värre. I går kväll kom jag hem till mamma och hon tittade mig i halsen. Det visade sig att jag förmodligen har halsfluss så blir att åka till Vårdcentralen senare under dagen för att ta några tester. Om så är fallet att jag har det blir det att käka antibiotika. Var ett par år sedan man åt det, som tur är. Är ändå glad över att jag inte har feber eller är förkyld utan endast ont i halsen. *Peppar, Peppar*


linn

jobbigt :/

2011-04-12 @ 00:57:42
URL: http://linnys.bubbleroom.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0