Down Down

Publicerat: 2011-04-02 Tid: 12:10:48


Äntligen helg och jag är dessutom ledig HELA helgen. Hur skönt är inte det? Gårdagen var helt awesome! Tog bussen vid 7 till Jennifer för att förfesta lite där. Körde ett par spel och pratade om allt möjligt och vid elva tog vi bussen in till stan. Hamnade på Platå och gick sedan till 55:an en stund. Dagens roligaste var då Jennifer dansade med en snubbe som hade vita kläder, hängslen och rosa solbrillor på sig. Finns på film på Facebook men tyvärr kan man inte bädda in facebook filmer här så kan tyvärr inte visa. Måste säga lycka till och tack till Jennifer! ♥

I kväll ska jag ta det lugnt och mysa med tacos och snacks. Ska se Big Brother och en film. Innan dess ska jag iväg till min syster.

Tack för igår Jennifer, Mickan, Josse, Lindale och Lisa!  ♥


Jennifer

Tack så mycket hjärtat! & tack själv (:

2011-04-02 @ 12:54:11
URL: http://jennifersammons.blogg.se/
lovisa

haft en bra helg?:)

2011-04-03 @ 12:13:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Josefine

Tack själv det va jätte kul att få träffa dig igen:)

2011-04-05 @ 20:35:46

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0