Last Time

Publicerat: 2011-04-17 Tid: 19:32:33


Har inte orkat blogga på 2 dagar nu. Kanske är för att jag egentligen inte har haft något att blogga om. I fredags var det skola och sedan jobb som gällde. I går jobbade jag och efter det var jag med syrran. I dag har jag inte gjort mycket alls utan umgåtts med mamma och syster, gått promenad.

I morgon blir det jobb mellan 11.30-15.00 och efter det ska jag åka till en saknad Emma. Ska få rida och även ta kort på henne och hennes fina hästar! Länge sedan jag red nu eller ja ett år sen kanske? Men sjukt kul är det i alla fall.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0