Like a dream

Publicerat: 2011-04-05 Tid: 12:22:37


Idag mår jag mycket bättre. Det var nog tack vare de där 12 timmars sömn jag fick i natt. Ska vara hemma och vila idag måste dessutom tvätta så man kan ha något på sig i morgon. Sitter just nu i min säng med datorn och lyssnar på musik. Håller tummarna för dem bekanta som just idag sjunger för den riktiga juryn i idol. Hoppas ni sjunger skiten ur dem!

Bild från Idol-kön.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0