Perfectly Good

Publicerat: 2011-04-24 Tid: 23:42:38


Älskar vädret ute nu. Har köpt två par nya tygskor och en jeansjacka. Jeansjackan kostade endast 75 kr från Vero Moda och skorna kostade sammanlagt 258 kr från Din Sko, för BÅDA! Berodde på att jag gick med i Club Nilson och det fanns erbjudande på att köpa två skor och få 100 kr i rabatt. Fick även 10 % på köpet då jag gick med i klubben. Yeeey, skit nice. Idag har jag i alla fall jobbat 11-16 och det var mer folk än vad jag hade förväntat mig då stan var stängt. Har nu på kvällen suttit och tagit det lugnt och sett på Big Brother. Köpte mig även en efterlängtad chipspåse eftersom jag inte ätit en enda godisbit nu under påsken. Bra jobbat på den punkten!




Emmy Asklöf

Var gärna med i min tävling där man kan vinna ett iPhone skal värt 349 kr!

Avgörs om 2 dagar så skynda på!

http://emmyasklof.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-iphone-4-skal-vart-349-kr.html

Kram

2011-04-25 @ 18:35:47
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0