Riding Away

Publicerat: 2011-04-19 Tid: 22:46:58


Gårdagen började med jobb till klockan 15. Efter det blev det att äta en sen lunch med pappa på Kebabbaren. Såg att det var sjukt mycket polisbilar vid trädgårdstorget och fick sen reda på att det skett ett rån mot en urbutik. Vad händer i denna stad egentligen kan man undra. Tog i alla fall sedan bilen till Rappestad och stallet där Emma har sina hästar. Tog massa kort på Emma då hon red bägge sina hästar och gud vad fina dem är. Även jag red på hennes ena häst Zeven som är världens finaste. Blev att galoppera lite och jag fick som tur var inte hästan att skena som jag fick förra gången, hihi.

I morgon är det jobb som gäller mellan 11-19 och sen bara hem och ta det lugnt.

Emma & Zeven

Jag & Zeven



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0