Said Hello

Publicerat: 2011-04-27 Tid: 15:36:19


Igår började jag klockan 8 på universitetet så fick gå upp vid kl 6. Samma kommer att hända i morgon då universitetet står på schemat. Efter skolan igår blev det jobb till halv åtta. Nu ska jag snart plocka i ordning lite i rummet och har inga planer om vad som ska ske ikväll. Just ja, var och klippte mig förut och nedan finns före och efter bilder. (:


LINA HAMMARSTRÖM

jättefint ju! :-)

2011-05-01 @ 14:25:33
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
lina

Svar. Du, OM jag stör mig på såna som kommenterar såna saker bara för att få fler läsare och kommentarer själv. Så jävla jobbiga!!!

2011-05-01 @ 17:16:28
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0