Seven Days

Publicerat: 2011-04-07 Tid: 21:13:26


Är nu hemma efter en dag på universitetet följt av jobb. Vi har gjort en utställning i miniatyr, som syns här nedan, som vi redovisade idag. Började vid 10 och slutade redan vid 12 idag och då åkte jag tåget hem till Linköping. Jag och Jesper gick sedan till Länsmuseet för att se på en utställning som vi nu ska recensera. Var faktiskt en väldigt bra och intressant utställning som hette Kan svenskheten ta slut?. Käkade lunch efter det och drog sedan till jobbet. Nu sitter jag här med ryggvärk efter jobbpasset och är sjukt trött. Ska ta och se på Big Brother och sedan sova.





Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0