Shadows

Publicerat: 2011-04-10 Tid: 18:04:00


Vi hade rätt roligt när vi hade vår utställningsbox. Här skulle vi lära oss använda projektorer så vi tog några bilderna som vi kunde visa på den. Vi valde att ta kort på skuggor och här är några av de bilderna. Jag har även en film som Pontus har på sin dator som jag ska be om. Får se om den då kommer upp här på bloggen sen. Har inte sett hela den filmen då jag var sjuk under redovisningsdagen så blir kul att se. Jag och Kim dansar så våra skuggor endast syns och det blev ganska kul att se.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0