Sick and tired

Publicerat: 2011-04-04 Tid: 21:03:00


Visste väll att det var min tur snart att bli sjuk. 2 i vår grupp har känt sig dåliga under veckan och många andra jag känner och är i närheten av är sjuka. Så det var väll bara en tidsfråga tills jag skulle bli sjuk. Känner mig konstig i halsen och har haft feber idag så i morgon blir det att vara hemma och vila. Känns lite surt då det är så fint väder ute och att man då ska behöva ligga inne men what to do. Hoppas ni är piggare än vad jag är i alla fall!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0