Tiny Wings

Publicerat: 2011-04-05 Tid: 12:29:08


Måste tipsa om ett sjukt rolig spel till iPhone som heter Tiny Wings. Har blivit en aning beroende av detta och det är en liten fågel som har för små vingar för att kunna flyga. Därför måste man trycka på skärmen när han är i nedförsbacke så att han studsar upp och flyger. Det gäller att flyga så långt och länge som möjligt innan solen kommer ifatt för då somnar han. Kostar endast 7 kr på app store. Ladda ner det nu!

Om du redan har Tiny Wings, mitt Highscore är 145 700 poäng vad är ditt?




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0