Vacker staty

Publicerat: 2011-04-10 Tid: 13:18:19


I fredags umgicks jag som sagt med min kära vän Anna. Fick se hur hennes och Mikaels lägenhet såg ut och den var väldigt stor och fin. Åkte till Ikano och Ikea och satte oss i Ikeas restaurang och käkade lite. Tur att vi var inomhus för då spöregnade det något förskräckligt och eftersom det blåste så blev det 100 gånger värre. På kvällen åkte vi hem till mig och gjorde hemmagjorda potatisklyftor som vi åt med kött, vitlöksklyftor och bearnaise sås. Otroligt gott! Spenderade kvällen framför Big Brother och vid elva någon gång åkte hon hem.

Igår jobbade jag hela dagen mellan 11-20 så hann inte med mycket annat. Såg på TV när jag kom hem och somnade sedan. Nu håller jag på och städar och tvättar. Börjar jobba klockan 17 och i kväll ska jag åka till mamma. ♥

Jag hade redan ätit lunch så åt en strawberry cheesecake.
Anna käkade denna goda måltid



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0