Visste ni att..

Publicerat: 2011-04-14 Tid: 22:08:54


...marabou nu finns i kakor! Hur smaskiga ser inte de här ut? Jag ska lätt köpa dessa nästa gång jag är i en affär, om jag ser dem. Hoppas de smakar lika gott som de ser ut och tros vara.

Anyway så ser jag just nu på tv och ska alldeles strax gå och lägga mig. Ska upp vid klockan 6 i morgon då min knasiga grupp bestämt att vi ska ses redan klockan 8 i morgon. Kommer vara helt död om jag inte går och lägger mig snart men tror inte jag kan somna så här tidigt ändå. Förövrigt så är halsontet nästan helt borta, är bara lite tjock i halsen. Skönt!

Hur goda ser inte dessa ut att vara!?



LINA HAMMARSTRÖM

oh fy fan va gott:p

2011-04-15 @ 11:35:22
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0