You can do it

Publicerat: 2011-04-03 Tid: 20:22:15


Denna söndag vaknade jag redan klockan 9. Bestämde mig då för att dra till Konsert & Kongress för att se hur många det var som stod i Idol-kön. Blev sjukt sugen på att själv söka när man såg alla andra. Ångrar lite nu i efterhand att jag inte gjorde det, skulle ändå vara grymt kul att se vad de säger. Var dessutom sjukt många jag känner som har sökt idag och hoppas stenhårt på att någon gick vidare. I alla fall så är det nu i kväll ugnsbakade chips och Big Brother som gäller.

Bild från Corren.se



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0