Deep down under

Publicerat: 2011-08-24 Tid: 10:22:00


Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?


Kanske dags att börja blogga igen då. Anledningen till att jag slutade var för att jag kände att jag hade viktigare saker för mig. Jag var lycklig.


Har egentligen inte så mycket att skriva om idag och även om jag hade det så orkar jag inte. Ska i alla fall ta en tripp med Ikea med Sanna idag. Helt otroligt vad folk är underbara. Tack alla som bryr sig!


Hur lätt är det att kämpa för något och försöka fixa något när man inte ens får en chans. När det kommer som en totalt värdelös överraskning. Hjälplös, sårad, övergiven, arg, förbannad och trampad på. Jo ungefär så känns det. Har underskattat vad saknad betyder...helvete också!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0