Jag håller drömmen vid liv

Publicerat: 2011-08-25 Tid: 10:53:34


Gårdagen spenderades på IKEA med min kära vän Sanna. Jag köpte dock ingenting med Sanna hittade däremot fina saker till sitt kök, som hon förövrigt skickade bild på sen och det blev superfint. Vi tog oss en lunch på IKEA där köttbullar stod på menyn. 19 kr för mat är ju som hittat.

Innan IKEA gick vi en stund på ikano eller rättare sagt i två butiker. Köpte mig en fin klocka på Ur & Penn då jag inte använt klocka sedan högstadiet. Kände att det kunde vara bra och ha och fin var den också. Har dessutom kostat 998 kr från början och kostade endast 400 kr nu. YEEEY!

Idag ska jag träna lite på min crosstrainer som har stått oanvänd ett par månader nu. Fy på mig! Vid lunchtid ska jag hjälpa pappa och handla mat. I kväll ska jag träffa en saknad Johanna och då blir det mat på steve's och lite tjejsnack. Kommer nog bli en bra dag!

Orkar inte vända på bilden men där är jag.
Sanna drack kaffe ur barnmugg! HAHA
Min nya klocka! Fick också ett fint halsband som matchar.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0