Seize the day

Publicerat: 2011-08-25 Tid: 18:24:50


Har inte gjort något vidare vettigt idag. Borde städat mitt rum och borde ha tränat som jag dess värre inte hann då pappa ville att vi skulle åka och handla. Men om en timme ska jag som sagt möta upp Johanna och käka mat på Steve's med henne. Kommer bli väldigt trevligt.

Längtar tills i morgon, en sak är hemlig och den andra är att jag och Tina ska ha myskväll hemma hos mig. Kommer blir skit nice. Den tjejen är bäst helt enkelt!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0