A festival of melody

Publicerat: 2011-02-03 Tid: 22:32:29


Godkväll!
Dagen har bestått av skola från kl 10-15. Träffade gruppen klockan 10 för att diskutera två uppsatser inför föreläsningen kl 13. Då det var dags för lunch gick jag, Annie, Tilde, Jesper och Samuel till en restaurang för att käka lite mat. Var inte så hungrig så beställde en barnpizza som dessutom inte blev helt uppätet. Dock var den mycket billig, bara 45 kr för den och en läsk. Ibland är det allt bra att vara student och få studentpriser.

Morgondagen kommer bestå av fika med Andreas på Wayne's följt av jobb klockan 16-20. Kommer bli en bra dag eftersom jag får sovmorgon och inte behöver gå upp tidigt. Dessutom är det helg (från skolan, jobbar varje dag i helgen)!

Köpte dessutom biljetter till Melodifestivalen den 19 februari här i Linköping förut. Det är syster och jag som ska gå och jag tror det kommer bli jättekul. Har inte tidigare varit på melodifestivalen och ser fram emot det. Dock är det endast 3 av 8 artister som jag vet vilka de är. Eric Saade, Sebastian Carlsson och Shirley's Angels (Shirley Clamp m.m) men tror de andra också kan leverera. Det är ändå något speciellt med live-musik. Någon mer som ska gå?



LINA HAMMARSTRÖM

svar haha det är en gammal bild och det är från den i ryd men ah .-D haha dom är goda .-D

2011-02-06 @ 12:21:46
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0