Ännu en gång sitter jag på tåget till Norr...

Publicerat: 2011-02-21 Tid: 09:47:14


img_0989 (MMS)

Ännu en gång sitter jag på tåget till Norrköping. Ruskigt kallt ute idag och trots elementen är på då drar det kallt från ena dörren i tåget, brrr. Vill ändå inte ha jackan på mig för då kommer jag frysa ännu mer då jag går ut. Har ungefär 10 min kvar att åka och är snart i kimstad. Ska som sagt ha idepresentationen inför uppsatsskrivandet idag mellan 10-15. Därefter blir det tåget hem och bara ta det lugnt.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0