Apple-freak?

Publicerat: 2011-02-08 Tid: 23:55:00



Kan nog erkänna att jag blivit mer eller mindre ett Apple-freak. Har både MacBook och iPhone nu och har kommit underfund med att det är det bästa märket på datorer och telefoner. Vad mer ska jag säga än mitt favorit citat "Once you gå mac, you never go back". Haha nej men ärligt ska ni köpa en ny dator så köp en Mac! Det är så värt pengarna! Do it! Loves my MacBook Pro!



tamy

sv: haha tack sjukhuvve ;) :*

2011-02-09 @ 00:02:08
URL: http://milestogo.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0