Buttercup Baby

Publicerat: 2011-02-02 Tid: 11:02:39


Godmorgon alla glada och morgonpigga! Veckan går väldigt fort och det är redan onsdag idag. Dagen kommer bestå av ett seminarium klockan 2 då vi ska analysera ett Simpsons avsnitt. Förhoppningsvis går det bra och allt funkar som det ska. Föreläsarn var nämligen sjuk igår och flera av mina vänner hann in till skolan och såg på dörren att föreläsningen var inställd. Var bara att vända på klacken och dra hem igen men som tur var jag inte en av dem utan tåg ett senare tåg. Det är alltså samma föreläsare som vi ska ha under seminariet idag och tydligen var det problem med tåg imorse dessutom, hm....

Igår slutade jag vid 17 och tog tåget hem så var hemma vid tio i sex. Mötte upp syster och inhandlade lite saker till middagen. Åt rostas med potatiskroketter och bearnaisesås. Köpte även baguette som vi åt med vitlök respektive kantarellost. Mycket gott!



eym

hej, sjukt fin blogg ! :)

kolla gärna in våran med !



kram / eym

2011-02-02 @ 21:10:33
URL: http://eym.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0