Changes

Publicerat: 2011-02-09 Tid: 15:23:50


Sitter just nu på tåget hem till Linköping. Blev lite ändring inför kvällen så ska till min gamla skola Björkö med Emma för att se en film som en kille har gjort. Det är vid sex så efter det SKA jag träna! Funderar dock på att göra det på morgonen imorgon istället eftersom jag ändå har ledigt då. Fick reda på de nya grupperna idag och jag kom iaf med en person från min förra grupp så det känns bra.


elle

fin blogg :D

2011-02-09 @ 21:03:32
URL: http://ellehansen.blogg.se/
elle

tack så jättemycket :D

allt bra med dej ?:)

2011-02-09 @ 21:35:18
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0