Damn you washing machine

Publicerat: 2011-02-21 Tid: 18:48:04


Vad har ni för er då? Själv håller jag på att tvätta lite kläder och detta innebär oftast att man får sätta sig på tvättmaskinen under centrifugeringen eftersom den guppar och inte vill stå still. Eftersom vi har grannar under som klagar på allt och det minsta lilla så blir de förbannade om tvättmaskinen stör under några minuter. Well, well vad har man för val.

I morgon blir det jobb mellan 10-16 och efter det ska jag åka och träffa Josefin. Var ett tag sedan nu och kommer nog bli trevligt. Nää nu är tvätten färdig och hörde dessutom att jag fick sms så ska springa och kika på mobilen och sedan hänga upp tvätten.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0