Det har nästan blivit en vana det här med ...

Publicerat: 2011-02-28 Tid: 09:38:54


img_1064 (MMS)

Det har nästan blivit en vana det här med att blogga på tåget till Norrköping. Ska i alla fall åka in idag för att ha grupparbete. Får se hur länge jag stannar beror på hur lång tid det tar att göra klart det som vi skulle göra inför nästa handledarmöte. Blir nog bra. Har lite ont i tanden då min dumma visdomstand har fått för sig att börja växa, IGEN. Lite irriterande är det då tungan går emot då jag  sväljer så känns nästan som om jag har ont i halsen. Anyway så ska jag nog träna lite ikväll på Crosstrainern.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0