Dirty bit

Publicerat: 2011-02-09 Tid: 11:59:18


Om en kvart ska jag bege mig till stationen för att ta tåget ännu en gång till Universitetet. Ska ha föreläsning med Mark Comford som är en extremt skönt och rolig föreläsare. Han är ursprungligen från Irland och svär i varannan mening. Den börjar klockan 13-15 och efter det blir det att åka hem. Ska städa mitt rum och träna på min crosstrainer senare under dagen har jag bestämt. I morgon har vi inga föreläsningar så blir eventuellt att umgås med syster eller något annat kul. Solen skiner även idag och hoppas på att den gör det under hela dagen.

I kväll ska jag se på film och då blir det antingen King's Speech eller 127 hours. Tittade lite snabbt på 127 hours men tyckte inte ljudet och bilden stämde så om så är fallet orkar jag inte se den.

Jag just nu



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0