Evacuate

Publicerat: 2011-02-11 Tid: 12:40:19


Har precis tränat på min crosstrainer och jag trodde jag skulle dö. Orkade i 16 min och sen gav jag upp och gjorde lite sit-ups istället. Ska snart hoppa in i duschen och fixa i ordning lite. Börjar jobba vid 16 till 19 och efter det blir det att gå hem och ta det lugnt. Såg på filmen King's Speech igår dessutom, tyckte den var sådär. Inte jättebra så att man vill se den igen men den dög väll. Tycker däremot att Colin Firth är en grymt bra skådespelare!

Om ni vill veta vilka låtar jag tränar till så är det bara att trycka på denna
-> Träna FFS! så kommer ni till min Spotify-lista.

Gammal bild men känner mig såhär just nu.



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0