Everybody's going

Publicerat: 2011-02-27 Tid: 11:08:08


Godmorgon allihopa på denna härliga söndag. I går åkte jag hem till min bror på kvällen och åt pepparbiff med potatisgratäng. Efter maten blev det att se på melodifestivalen som sändes ifrån Malmö. Hade ingen låt som jag tyckte om mer än den andra så visste faktiskt inte vilka som skulle gå vidare.

Dageb består av att hitta lite information om skejtare som är en av de subkulturer som vi ska skriva om i vår uppsats. Förhoppningsvis hittar jag bra och mycket information så det blir en hel A4. Ska även äta köttgryta här hemma med mamma som hon lagar. Ska gå till netto och köpa lite ärtor till det kom jag på nu.

Längtar tills alla låtar från melodifestivalen kommer upp på Spotify också. Finns en hel del bra låtar detta år.




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0