Highscore

Publicerat: 2011-02-10 Tid: 18:50:51


Detta spelet på min iPhone är just nu väldigt beroendeframkallande för mig. Jag blir så irriterad på spelet men kan inte låta bli att spela om och om igen. Men det är faktiskt ändå ett riktigt kul spel. Har ni iPhone så kan ni ladda ner denna app som heter Fall Down. Ett bra sätt att sysselsätta sig på då man har tråkigt. Däremot stör jag ihjäl mig på ljudet som hörs då man spelar så stänger alltid av det, annoying är bara förnamnet! Som ni ser så är mitt highscore 245 poäng, någon mer där ute som har spelet och vad är ert highscore? :)


LINA HAMMARSTRÖM

svar vaaaa ären, sämst :(

2011-02-11 @ 11:46:30
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0