Johan Palm

Publicerat: 2011-02-12 Tid: 21:54:58


Haha som rubriken lyder så köpte faktiskt Johan Palm mat av mig idag. Kom då och tänka på den där hysteriska tjejen i idol som började skrika och gud vet vad hon häll på med då Jihde drog upp henne på scen med Johan. I alla fall så köpte han en liten cola, jordgubbspaj och McFlurry Oreo. Om det är någon som är intresserad. Vad jag däremot blir förvånad över var att han var lika lång som mig om inte längre. Har fått intrycket av att han är en liten kort kille, but I was wrong.

Anyway så gick det rätt bra på jobbet idag, gick väldigt snabbt i alla fall. Har nu sett på Melodifestivalen och ätit lite popcorn. Vet inte riktigt vem jag tyckte var bäst i kväll faktiskt men antar att Sanna och Brolle var värdiga att gå till final.



Måste ändå erkänna att jag gillar denna låt med honom!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0