Like one, two, three

Publicerat: 2011-02-24 Tid: 12:34:28


img_1015 (MMS)

Idag är det inte lika kallt som det varit tidigare dagar och skönt är väll det. Sitter just nu på tåget på väg till Norrköping för ett handledaremöte. Var skönt att slippa gå upp vid åtta imorse men kunde ändå inte sova längre än till 9 så blev ingen vidare stor skillnad. Är ganska trött på snön nu och längtar tills det blir lite plusgrader så den smälter bort. Vill även slippa gå omkring i min stora vinterjacka som jag förövrigt ändå tycker om väldig mycket. Varmare jacka har jag nog aldrig haft. Har redan bestämt vad jag ska käka ikväll och det blir hemmagjorda potatisklyftor med pepparbiff som mamma varit snäll och köpt. Tack mamma!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0