Mean Girls?

Publicerat: 2011-02-08 Tid: 21:33:20


Har just precis sett på en film som var en ren besvikelse, Mean Girls 2. Varför kallas den ens Mean Girls? Det borde den inte få göra för inget kan mäta sig mot första filmen. I och för sig var väll inte filmen dålig i sig utan blev mest irriterad på att den hade samma namn som en film som är så otroligt bra. Well, well de hade väll slut på ideér angående titlar på filmer.

Anyway, dagen har varit rätt bra. På lunchen gick jag och Annie till Fräcka Fröken och åt Toast. Btw så har de toast med ost, skinka, tomat och SENAP? Vadå senap? Vad äckligt! Bytte så klart ut senapen till ketchup istället för då smakar det nästan som pizza. Hade sedan två 2-timmars föreläsningar efter varandra men de gick rätt snabbt trots att det var 4 timmar. Tog sedan tåget hem och käkade mat som pappa hade lagat, lasagne. Nu har jag sett filmen och sitter här vid mitt skrivbord och bloggar, döööh. Alrighty then nu blir det TV och lite sit-ups.

Yeah hottie!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0