Popular

Publicerat: 2011-02-20 Tid: 20:57:34



Igår var jag på Melodifestivalen men  där innan var det jobb som gällde till 16. Hur som helst var det väldigt kul att se hur det går till live och tycker dessutom alla låtar är bättre då man hör dem live första gången. Såg repriset imorse och en del som jag tyckte var helt okej igår var faktiskt nästan dåliga idag på tv. Tyckte i alla fall att det var rätt som gick vidare. Bilder från i går kommer att komma upp men orkar inte redigera dessa idag.

I morgon blir det att åka in till skolan till kl 10.00 och då är det dags för idépresentationer inför uppsatsskrivande. Hoppas och tror det kommer gå prima. Anyway så ska jag fortsätta se på Time Out nu eller något annat program på tv.


LINA HAMMARSTRÖM

svar ja nu äre hunden tror jag, men sen äre ju massa mer som inte har med det här att göra men ah :P



mmm eller hu rjag är inte pepp alls. ^^ ska du på första lektionen? :/ jag vill inte. haha

2011-02-20 @ 21:24:24
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Camilla

var med i dagens blogg och ta del av mina läsare, http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-3.html! :)<3

2011-02-20 @ 21:52:57
URL: http://kmill.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0