Say what

Publicerat: 2011-02-24 Tid: 16:06:21


Märkte nu att mitt senaste inlägg jag skrev på något sätt blev till tre stycken lika dana inlägg. Lustigt men det blev väll något knas eftersom jag skickade från mobilen. Väntar fortfarande otåligt på appen ska ska komma i mars och då lär mms-inläggen bli betydligt bättre, får man i alla fall hoppas..

Är i alla fall hemma nu och ska snart se på ett avsnitt av No Ordinary Family som för övrigt är min nya favoritserie. Ska ta och laga mig lite kvällsmat om cirka 2 timmar och ska då göra eget vitlökssmör. Mums. Morgondagen kommer ännu en gång bestå av jobb men börjar inte förrän 11.30 så får allt sova en liten stund längre än vanligt. Slutar vid 15 och kanske tar mig en tripp på stan efteråt om benen tillåter. Brukar bli rätt trött i både ben och rygg efter en arbetsdag.

.
Bild från i morse.


LINA HAMMARSTRÖM

svar ah det är den... jag älskar den asså och vill också ha fler :-D men är alla slut? :O

2011-02-24 @ 16:47:36
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
moaa

Åh va fin bild på dig! :)

2011-03-06 @ 00:26:34
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0