So sweet

Publicerat: 2011-02-09 Tid: 10:00:00


Har inte haft smycken på mig på länge så kände att det var dags igår. Hade på mig ett par silvriga lövörhängen från Style By Tyra och ett silvrigt hjärthalsband från Guldfynd. I förrgår hade jag dessutom på mig mitt Pandora armband. Om det är ett smycka som jag aldrig använder så är det ringar. Det är inte det att jag tycker det är jobbigt att ha en ring på mitt finger utan jag har helt enkelt inte så många ringar. Kanske ska börja använda det lite oftare. Det är ju trots allt väldigt fint! Kanske inte är de bästa bilderna nedan men man ser ju iaf lite.



LINA HAMMARSTRÖM

svar ah följer din ;-) aaa men du har ju en ny dator i af :_D

2011-02-09 @ 11:05:49
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0