Sun shine in

Publicerat: 2011-02-08 Tid: 09:50:18


img_5105 (MMS)

Godmorgon allihopa! Idag lyser solen ute och det är en allmänt fin dag till skillnad från igårkväll då regnet öste ner. Såg på filmen Tangled aka Trassel igår också och konstaterade att Disney fortfarande kan göra bra filmer. Den var väldigt bra och rolig och jag rekommenderar den starkt! Just nu sitter jag på tåget till Norrköping då jag ska träffa Annie för en uppgift. Börjar sedan med den första föreläsningen klockan 13. Slutar slutligen vid 5 och då blir det att ta tåget hem och så får vi se vad som händer ikväll.  Ska nog ta och träna på min Crosstrainer antingen ikväll eller imorgon. Har inte gjort det på länge då jag varit sjuk men känner mig frisk nu så då är det bara att sätta igång med träningen igen! :) Förövrigt längtar jag tills blogg.se appen kommer upp!!!




Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0