Tusen gånger om

Publicerat: 2011-02-15 Tid: 21:18:01


Godkväll får jag säga...
Dagen har bestått av jobb från klockan halv elva till fyra och efter tog jag bussen hem och här är jag nu. Har lagat mat åt mig och mamma, köttfärssås och spaghetti. Tog dessutom ett bad nyss så nu är jag ren och fin. I morgon ska jag in till skolan för att träna min grupp. Nu är det uppsats-skrivande som gäller och hoppas på att det kommer gå bra trots att vi är 6 personer med 6 olika viljor. Well, well man kan bara hoppas på det bästa som sagt.

Varje dag fram till lördag har jag något att göra i alla fall. Är det inte jobb så är det skola och på lördag ska jag och min syster gå på Melodifestivalen som jag nämnt tidigare. Ska dra med mig min systemkamera och teleobjektiv och får hoppas på att det blir några fina bilder. Glasögon får ej glömmas att medtas!



LINA HAMMARSTRÖM

svar får hoppas att den är bra då :-D

söt !

2011-02-15 @ 21:29:48
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0