You

Publicerat: 2011-02-01 Tid: 13:48:09


Första föreläsningen blev inställd idag och nu ska jag alldeles strax åka in till Norrköping för att gå på den andra. den börjar klockan 15.00 och slutar vid 17. Sedan blir det hem på en gång och syster kanske skulle komma till mig på middag ikväll. Hoppas på det i alla fall. Håller just nu på att laga lite mat som är bra att få i magen innan man sticker iväg. Såg för övrigt två jättebra filmer igår, Despicable Me och Love And Other Drugs. Rekommenderas!



Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0