A nice cheesy cake

Publicerat: 2011-01-12 Tid: 11:33:00


Good morning everyone!
Vaknade faktiskt rätt skapligt idag, alltså vid tio. Var däremot lite seg så låg kvar i sängen i en halvtimme och såg på Biggest Loser. Blev ännu mer motiverad till att träna när jag såg det programmet vilket jag alltid blir. Ska träna ikväll eftersom jag inte orkar duscha mitt hår nu på morgonen.

Snart då jag gjort i ordning mig ska jag gå ner till Hemköp för att köpa philadelphiaost och digestivekex. Ska nämligen baka Cheesecake ikväll. Har faktiskt bara ätit det en gång tidigare och gud vad gott det är. Får se om det blir att äta idag eller imorgon då den ska vara i frysen i min 5 timmar eller något.

Recepten.se är en av mina favoritsidor där bra recept finns!


Stefan

Oh, fullkomligt älskar Cheesecake men har inte ätit det på flera år nu. Kanske dags att rensa ur kyl- och frys för att få plats med en nästa månad.

2011-01-29 @ 16:11:11
URL: http://biggest-loser.se

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0