Är på idol nu med Tilde. Är dock 50 min ti...

Publicerat: 2011-01-14 Tid: 19:11:46


img_4313 (MMS)

Är på idol nu med Tilde. Är dock 50 min tills det börjar men vill man ha bra plats så är det bäst att komma i bra tid. Hoppas det kommer vara bra och roligt men det tvivlar jag på att det inte kommer bli. Känns lite ovant att vara i Cloetta Center utan is och hockeyspelare. Ser till och med mindre ut än vad det verkar då LHC spelar men det är nog bara jag som inbillar mig. Anyway nu ska jag vara social med Tilde.



EMILIA

han som är så bra! de andra gjorde säkert bra ifrån sig också!!

2011-01-14 @ 21:29:23
URL: http://espot.blogg.se/

Här kan du skriva vad du vill säga till Matilda:
(Kommentarerna skall i första hand handla om mina inlägg och min blogg. Inget tjaffs om tävlingar eller att jag ska titta eller rösta på din blogg någonstans. Tack för respekten!)

Vad heter du då?
Jag är lat! Spara mina uppgifter!

Har du en mailadress?:

Har DU en blogg jag kan titta på?:

Så, vad har du att säga till mig?:

Trackback
RSS 2.0